Trist vecka framför mig

Peppe kommer inte hem ikväll, sover i trucken då det är mycket att göra nu. Agnes och jag har haft en rätt bra kväll. Jag har städat bokhyllan medan hon har rivit ut det jag lagt ner i kartonger. Team work kallas det.
Har även haft ett långt telefon samtal med min underbara Jenny. Hon får mig att se på saker och ting på ett annat sätt, ur en annan synvinkel. Tror jag kan behöva höra det ibland, annars fortsätter jag på min väg. Rakt fram.
Tack gumman för att du finns! Älskar dig!
Imorn blir en tidig morgon för mig och Agnes. Hon ska vara på dagis just före 07:30, för jag ska vara i stan 9. Otroligt vad tid det tar när man ska åka buss istället för att köra bil. Sen ska jag på medicin för att ta nya prover, förhoppningsvis ser allt bra ut. Men klockan hinner nog bli en del innan jag kan hämta lillan på dagis ändå...
Den här veckan ser rätt trist ut. Händer inget planerat som är kul. Torsdag ska jag till tandläkaren igen för att jag fortfarande har ont efter lagningen förra veckan. Fantastiskt. Annars är det stan och hem heeela veckan.
Nä... Om jag ska lägga mig i sängen och läsa Sofia Åkermans bok "Att överleva". Snart hunnit hälften.
Natti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Nina

Underbart ha vänner som kan "styra" en rätt när man behöver det ! :)

2010-11-15 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0