Jag är lätt lurad

Jag förstår mig inte på allt som handlar om mobil abonnemang, iphone, appar och bindningstider. Jag är totalt hjärndöd när det gäller sånt.
Dom ringde från Telia idag och berättade att mitt Telia Vänner har gått ut och att jag nu istället borde ta Telia Upp Till 25, vilket va betydligt billigare. Sen undrade han vad för sorts telefon jag ville ha och vad jag hade för krav. Jag babblade på men när han säger "Då kan du hämta ut den på posten nästa vecka" tänkte jag en extra gång och sa att jag skulle fundera på det. Så han skulle ringa i slutet av veckan istället. Hur kan jag köpa en mobil jag inte har en aning om hur den ser ut, bara låter så bra. Jag kände mig lättlurad efter jag lagt på. Men då undrar jag om jag fortfarande har Telia Vänner och det kommer fortsätta vara så tills jag byter? Kan jag byta till Upp Till 25 utan att binda mig så jag kan köpa en mobil för "billig" peng sen? Jaa... Jag måste nog till en Telia butik inom kort för att höra. Jag är lost, lost, lost...
Alla sover nu. Jag är absolut inte trött. Men borde vara det. Jag har städat mitt smink och toa skåpen. Har till o med torkat av varenda borste och ögonskugga, och jag har inte bara en om jag säger så...
Julgardinerna till köket är beställda. Kommer bli skitfint! Jotex är super bra! 

Nä, bäst att börja dammsuga utan att ha den på så jag blir trött nångång.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0