Hemskt uppvaknande

Fick ett hemskt uppvaknande imorse. Peppe hade kört fast i leran med lastbilen och ville jag skulle dra lös han me traktorn. Bara det lilla problemet att jag inte kan köra traktor. Men satte mig i traktorn med morgonrock, långkallsingar och håret åt alla håll och försökte. Efter mycket skrik så får jag lös honom. Trots att jag så gott som aldrig gasade eftersom jag inte hittade gaspedalen. Oerhört lyckat.
Igår va jag hos tandläkarn. Hon va jätte duktig på att sätta bedövningen men va så nervös att jag knappt andades. Så idag värker det i käften. Men nu är det gjort och nästa vecka väntar en ny tid där för att laga. Då skulle jag även få veta om jag måste in till stan för att dra ut visdoms tanden eller om dom kan göra det i Robban. Skulle även få mig en "hutt" inför den gången... Undrar va det är för hutt...
Agnes är på dagis och jag borde få tummen ur och göra nån nytta här hemma. Måste måste måste...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0