Absolut

Att inte kunna sova är bland det drygaste som finns.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!

Ja visst är det jobbigt att inte kunna sova. Ibland kan man inte sova än fast man är så sjukt trött.. det är jobbigast!

Kul att du också har en voksi! Idag är det -19 grader ute och lillan har på sig: strumbyxor, body, tunna byxor, en luvtröja, tjocksockar, buff, tunna stickade vantar och pop-mössan som hon har på bilden. I vagnen har vi först ett fårskinn och sen Voksin och på voksin har hon en tunn fleeceflit. Sen har vi hängt en tunn fleecefilt över öppningen på vagnen så hon inte ska behöva andas in så mycket kall luft. Det blir ju som en liten grotta nere i voksin så hon är inte så kall om kinderna trots att det är så kallt.

Hur klär du din tjej?

Jag har inte klippt hål i min påse och tror inte att jag tänker göra det heller. Har du gjort det?

Ha det fint!

Kram Sara

Ps. Vilken fin tjej du har! Vilka ögon!

2010-11-29 @ 14:19:01
URL: http://www.saraoflapland.blogspot.com/
Postat av: Sara

Oj ser att det blev länkat till min andra blogg..



www.wildastenlyckan.blogspot.com borde det ha stått ;-)

2010-11-29 @ 14:20:42
URL: http://www.saraoflapland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0