Telefonkatalogen

Jag tackar för dom morgon pigga grattis hälsningarna jag fått hittills!
Agnes sover igen nu, medan hon sover har jag passat på att sminka mig och hitta nå kläder. Håret är kvar så för tillfället ser det ut som ett skatbo. Agnes va ju hur söt som helst imorse. Hon satt med telefonkatalogen som numera är hennes, och bläddrade i den jätte länge. Såg väldigt koncentrerad ut och ibland tog hon bara en sida i taget. Hon har blivit så duktig på att bläddra i böcker, och det gör ju även att hon är mer intresserad av alla böcker hon faktiskt har. Hoppas hon blir en läslus som mamma sin en vacker dag! Inte som pappa, som aldrig har läst ut en bok i hela sitt liv.
Efter lillan har ätit lunch ska vi ner på Robban och handla lite sen hem och baka lite igen. Ikväll kommer det ju lite folk som är fika sugna, det blir trevligt! 
Funderar starkt på om jag ska in till stan imorn eller inte. Skulle ha haft mig nåt snyggt att ha på mig på lördag. Får se hur jag gör...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

GRATTIS på födelsedagen !!!

För det är väl idag ?! ;)

Kram från lilla (gamla) mig :)

/ Susanne.

2010-05-12 @ 11:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0