Snart emigrerar jag

Känns för tillfället som om jag ska emigrera till nån helt annanstans än just Bua. Nånstans där man får sova.
Blir galen på min underbara dotter snart. Fattar inte vad hon vill varenda natt. Peppe körde i säng mig redan halv tio för att jag skulle hinna sova några timmar innan Agnes skulle vakna. Hon vaknar bara tidigare o tidigare. Igår vaknade hon redan kl 23. Då känns det som om det är måååånga låååånga timmar fram tills dess att det är morgon.
Idag ska jag baka bullar. Kalljästa. Med vanilj. Får se om jag lyckas...
Peppe ska till tandläkaren så han åker inte förnst just före åtta. Han passar på att få en timmes sömn nu innan han åker...
Nä. Tjoflöjt! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej söt!

Vilken tid lägger ni isäng henne?

Puss

2010-05-04 @ 09:56:17
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0