Fullspäckad dag

Jag är trött men kan inte gå och lägga mej. Gruvar mej för att inte kunna somna som igår kväll. Drygt när det blir så här.
Idag har jag införskaffat trappgrindar, så svärfar har varit snäll och satt upp iallafall den som ska vara nere. Så nu tar sig lillan inte upp för att sen rasa. Gjorde även en del andra ärenden och sen en snabbis till familjecentralen för att byta några ord med Bvc sköterskan. Hem och underhålla Agnes och pytsa i henne nå mat. Hon är inte sig lik idag, hoppas morgondagen blir bättre. Undrar om det kanske kanske kanske är tänder på gång, för bajsa 6 gånger på en dag, det hör inte till vanligheterna... Ikväll har vi varit och kikat på grannens nyfödda lamm. Såååå underbart söt. Svart med lite vitt i pannan och jätte långa skuttande ben. Nä, jag skulle också vilja ha, synd att tiden inte räcker till.
Imorn tror jag att vi blir hemma så att Agnes piggnar till sig till fredagen. Då är det Me&I party här hemma. Så ni som är sugna, jag säger det igen, hör av er. Ska försöka mig på att baka nåt gott att bjuda på också.
Nattinatti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tro också att det kan vara tänderna som är på gång.

Liam sov också lite oroligt när han skulle få sina första tänder.

Han va 9,5 månad när han fick sina första gaddar :)

2010-03-25 @ 09:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0