Man ska då alltid få vänta...

Hur kommer det sig att det numera är Peppe som man ska vänta på när man ska iväg nånstans? Förut var det jag som tog 100 år på mig att göra mig klar, men nu så är jag klar på en kvart om jag vill. Vi ska snart åka till Calle, Elina och lilla Gry iallafall.
Våran lilla kisse Frans är hängig idag. Min diagnos på honom är förstoppning, men för säkerhetsskull så ringde jag veterinären som sa att jag kunde ge lite matolja, och hålla koll så han kissar. Så nu hoppas jag vid min gud att han blir pigg snart...
Nä, ska gå och sparka karln i baken så han blir klar nångång! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Men vad händer, en karl som inte är klar på 5 röda ?! haha !! Du har rätt, ge honom en spark i baken !! ;)

2010-01-09 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0