Läkarbesök och trevligt sällskap

Idag har vi som sagt varit så gott som hela dagen i Robban. Först blev det läkaren som skulle kolla på Agnes. Det gick väldigt bra. Men hon trodde inte att det var laktos eller nån annan allergi, men att hon kunde ha fel på ämnesomsättningen, hypothyreos, eftersom hon inte gått upp i vikt. Så vi tog ett blodprov uppe på vc, Agnes va så duktig. Skrek inte en enda gång, det är en tuff brud jag har. Så nu hoppas jag att det inte är något utan att allt är normalt och är som det ska. Det är ju otroligt att man ska måsta oroa sig så förbaskat över saker och ting när man har barn. 
Sen for vi en snabb sväng till Elina&Gry och sen vidare på affärn för att handla lite mat åt Agnes. Hälsat på Malin på jobbet hann vi med också. 

Men nu sover lillan i min famn, har varit en tuff dag för henne. Jag ska surfa runt lite tills hon vaknar och sen ge henne lite gröt.
/SQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0