Karlar och sms

Jag har nu varit ner på Robban och handlat lite. Bara att ta sig till bilen med Agnes va en pärs. Är inte fräsch idag, känns direkt när man ska göra något. Men det finns ett måste idag, och det är att städa undan lite. Hänga tvätten. Sen laga middag. Sen ska jag ta min snusdosa, min Hemmets veckotidning och en penna och lägga mig i soffan och lösa korsord. Ska bli underbart.
Undrar när jag ska få tummen ur och lägga ut några bilder... Får bli eftermiddagens bekymmer. Peppe är nog hemma i tid både idag och imorn för han är på ADR-kurs. Sen när den slutar har jag ingen aning om. Jag skickade ett mess till min käre man och frågade det, men fick tillbaka "skicka inte sms till mig nu". Så jaa... Jag får fortsätta vara ovetande... Kunde han inte bara svara när han ändå skickade tillbaka?
Jaa nu ska jag ta en alvedon och låta kroppen arbeta lite.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha !! Ja, är det inte karlar i ett nötskal ;)

Jonny är på samma kurs, han trodde de skulle sluta runt 16-17.

2010-01-11 @ 15:37:45
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0