Agnes 7 månader

Ja idag är hon 7 månader. Känns faktiskt inte bara roligt, känns lite vemodigt också. Att tiden går så fort. Känns som det va igår jag låg på BB. 7 månader innan Agnes tid va ju som en hel evighet...
En till mindre skoj sak är att jag nog måste ut och jobba nån dag för att behålla min plats i anställningskön, så jag inte hamnar sist i hela kommunen. Vore enormt drygt... Men peppad på att jobba än är jag verkligen inte.
Peppe har åkt just för han ska jobba och kommer inte hem förnst sent imorn kväll. 

Känns som en väldigt trist dag idag. Måste städa bort julen också. Kallt ute som tusan.
Låter det som om jag är bitter? Nää då, jag ä inte bitter...
/SQ

Kommentarer
Postat av: Merlinda

Grattis till söta Agnes!:)

Jag förstår precis din känsla Sussi, tiden går för fort! Man skulle vilja pausa ibland och bara njuta av den tiden när de är små.. riktigt små.



Lowa är en lång tjej! Hon hinner alltid växa på längden så vikten är betydligt mindre.. Men hon följer sin kurva bra så då får man vara nöjd!

Ja, Elina bjöd på gott! :) Det var trevligt.

Babysången är på tisdagar mellan 13.30-14.00.. tror jag! Jag kan kolla upp det. Ska dit på måndag och laga barnmat.:)



Ha en bra dag och tänk lite positivt, var glad att du faktiskt har Agnes och en bra karl som du kan sakna..

Puss och Kram

(Blev lite långt!) :P

2010-01-14 @ 12:11:01
Postat av: Susanne

Haha !! Jag "hör" att vi är lika ironiska båda två, men visst blir man less.

Kan förstå att du inte är sugen på att jobba än för det är en viss tjusning med att vara barnledig....fast det kanske inte är sista barnet ni skaffar ?! ;)

Kramisar.

2010-01-14 @ 15:45:34
URL: http://susibygde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0