Spa i Åmliden

Min söta Jenny som även va min rumskamrat.
Jag trivdes som fisken i vattne i den här rocken, dock så va tofflorna några strl för stora...
För den som inte ser vad det här är så är det min mage, jag ser inte mina egna fötter. Det är illa. Middagen var oslagbar, vi gick säkert upp 35kg av bara den måltiden.
Utsikten va otrolig.

Vi hade det underbart i helgen. Åt, fick spabehandlingar, solade och badade. Sen sov vi en hel natt, vilket inte var helt fel. Nä, det va inte sista gången jag va dit...

Sen till något stort! Agnes gav mig en väldigt fin välkomst present. Hon lärde sig krypa, framåt. Eller hon drar sig framåt rättare sagt. Men det är ändå FRAMÅT! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Merlinda

Vad härligt för dig gumman. :)



Vad kul med Agnes!! :) Nu är det bara att se till så hon inte gör nått dumt när hon äventyrar på golvet :P



När och vart ska vi ta mammafikat?

Puss

2010-02-08 @ 11:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0