Ratar flaskan

Idag ska jag till tandläkarn. Agens ska vara hos gammelfarmor under tiden. Ska kolla min visdomstand, det gör så ont att det knappt går att tugga. Sen hoppas jag på besök av Fia. Så himla längesen nu så det blir väldigt trevligt.
Agnes har börjat rata flaskan. Det är inte så jätte kul... Jag tycker nämligen att det är himla smidigt och bekvämt att kunna ge flaskan om man är iväg nånstans, sitter i bilen osv. Men nu när vi har bytt ut ersättningen mot välling så går det inte alls... Så jag funderar på att köpa mer ersättning idag, se om det är vällingen eller om det helt enkelt är flaskan hon inte vill ha längre. Hur länge kan man ge ersättning? 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0