Nervositet heeela dagen

Så då va man hemma igen. Skönt. Fryser som en hund gör jag också. 
Det va trevligt att träffa Rosa. Agnes fick vara me henne medan jag besiktade bilen. Men fy ändå va nervös jag va.. Helt sinnes... Men den gick igenom, dock med några fel och brister som måste fixas men jag va ändå inte tvungen att komma på återbesök. Sen åkte lillan och jag till Robban för att handla. När vi ska hem och jag svänger ut från Ica parkeringen svänger även en polisbil ut bakom mig. Attans tänkte jag, och drar på mig bältet. Den som känner mej vet hur nervös jag blir när jag har poliser runt mig... Jag har den hela vägen som slickad bakom mig från Ica tills jag parkerar på gården. Då vinkar dom. K U L . Not. Inte nyttigt att ha pulsen så hög....
Nu sover älsklings gumman för ett tag sen är det dags för henne att käka. Idag blir det pyttipanna och stekt ägg till middag. Inte speciellt exotiskt...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0