Mysiga lilla dotter

Agnes är ju för mysig. Hon sitter och lyfter på henner babygym och skrattar. Tycker det är roligare för tillfället än att ligga under det.
Peppe ska tydligen inte komma hem imorn utan är nog borta flera dagar. Känns trist då jag hade hoppats att han skulle få vara hemma en vecka utan att sova borta. Bara att hoppas att lillan är snäll mot mamma så blir det nog en bra vecka ändå. Jag sitter numera och drömmer mej bort till Källan som jag och Jenny ska åka till på lördag. Underbart.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Klart jag kommer på ME&I. Stina brukar vilja det också och Helena är inte omöjlig, så boka in ett du :)

2010-02-01 @ 19:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0