Heldag i Robban

Nu har vi kommit hem från Robban. Sushi blir godare o godare för varje gång. Nu måste jag nog köpa hem och göra själv till och me.
Sång och rytmik stunden uppskattades av Agnes. Hon gillar musik och ramsor. Sen vägde och mätte vi, så jag slapp fara ner och göra det imorn. Nu har hon både gått upp i vikt och vuxit på längden. 7350g och 64cm lång. Stortjejen min.
Hoppas innerligt på en bättre natt inatt. Peppe kommer ju som sagt var inte hem ikväll så jag tror vi ska lägga oss i soffan och se nåt avsnitt Tre Kronor. Sen kommer nog min käre svärfar och fyller på pellets åt mig. Skotta behövs nog inte men ska det snöa mycket mer så lär det behövas om jag ska kunna ta mej över plogkanten med bilen...
Nu har förresten renarna kommit hit. Jag är nog den enda i den här kommunen som tycker om dom. Skulle lätt kunna starta en liten renfarm här i Bua. Men min sambo avskyr både ren och lapp så kan bli svårt...
Nä... Stöka på lite i köket medan lillan sover.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

jag tycker oxå om renar, så läne dom inte hoppar upp på vägen när jag kär bil!

2010-02-02 @ 17:23:47
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: fia

jag lider av dyslexi idag..

2010-02-02 @ 17:40:29
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0