Förbannade ved!

Jag hatar ved. Vi eldar med ved idag då Peppe tyckte att det va en bra idé att spara lite pengar på pellets. Han gjorde brasan imorse och jag nu. Men jag kan verkligen inte hugga det där förbaskade träbiten i mindre delar med yxa. Yxan far vilt runt mig och gör inte som jag har tänkt. Sen är jag livrädd att själva yxan ska lossna från pinnen och flyga i fejjan på mig. Tillslut kändes det som om jag hellre tog tänderna och delade på skiten. Men jag fick upp eld till slut. Själva eldandet är inga problem. Men jag ska strida med mitt liv för att vi ska skaffa jordvärme eller liknande, vad som helst men inte ved. Hatar eländet.

Nä... Nudlar till middag för mej idag. Skoj.
/SQ

Kommentarer
Postat av: syster

You go girl :)

2010-02-01 @ 19:24:34
Postat av: Anonym

Att måsta elda med ved är ett fruktansvärt straff! Fy fan!

2010-02-01 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0