Date

Har haft en date me Leila idag! Jätte kul att ses! Så himla synd att det dröjer så länge mellan gångerna, Östersund är ju inte tvärkört. Men frågar man lastbils Peppe så äre ju det men inte för mej som blir trött när jag ska köra till stan. Skulle helst vilja stanna i Bygde o sova ett tag ungefär.
Känner mej fortfarande inte pigg. Yr och illamående. Blev så åksjuk på bussen hem så jag kräktes när jag kom ut ur bussen på väg till bilen, heja. Äter pencillin så kan nog vara det som spökar i kroppen...
Nä. Ska yra mig i säng och hoppas på en bättre dag imorn. Fredag imorn och Idol! Ser jag fram emot. Även kanske får veta nåt bra, återstår att se.
Nattinatti.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Sussi!

Det är svårt att acceptera hennes val då hon valde bort mig som liten, men jag förstår vad du menar. Jag vill ha kontakt men svårt, man tänker ju att dom skulle få en tanke ställare när man sätter ned foten. Tack för att du skre, ibland behövs de bara några ord av någon annan för att de ska bli lite lättare. Hälsa Peppe, Kram kram!

2010-12-03 @ 18:21:00
URL: http://emeliesandstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0