Tänder?

Dagen har bestått av en liten Agnes med feber. Hoppas att det "bara" är tänder på G, inga fler virus på ett tag tack.
Jag fick sovmorgon imorse. Underbart. Jag låg och drog mig i sängen läääänge, säkert till 11. Det har inte hänt på över ett år. Sovmorgon för mig är annars till 9. Brukar inte ha ron att ligga kvar och bara vara annars.
Peppe ser Luftslottet som sprängdes, men inte jag. Jag tycker dom där filmerna är lite obehagliga så jag hoppar över dom... Särskillt på kvällstid.
Imorn är Peppe ledig, vet dock inte om vi har så mycket inplanerat för det. Ganska skönt att bara få vara också. Kanske kan få honom att börja spackla i Agnes rum nångång... 

Nä. Nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund och lösa nå korsord! 

/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0