Står utan stöd!

Har varit en trevlig kväll, fast jag känt mej små trött. Nu har alla åkt, inklusive min sambo. Partajj nånstans.
Agnes sover. Trist. 
Nä, imorn ska jag få ha sovmorgon, det har Peppe lovat. Så för hans egen skull så hoppas jag han är hemma i tid så han orkar upp kl 06 imorn bitti...
Imorn ska jag ut på en lång promenad, oavsett väder. Behöver få komma ut o röra på mig känns det som. Sen måste jag även ta tag i den hemska vikningen av rentvätt som har invaderat vårat torkrum...
Agnes har gått sitt första steg idag. Idag har hon stått själv utan stöd jäääääätte länge. Känns som om det inte är länge kvar innan hon går för egen maskin. Slänger in några bilder från idag!
Står helt själv!
Liam&Gry.
Gryssan.
Farfar&Agnes

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll! 

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

SV; joo, jag har tänkt på det flera gånger :O

2010-04-18 @ 21:36:43
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0