Sjuk igen....

Inatt så kräktes Agnes. Inte lite heller... Det va överallt. Mitt hår, över hela henne, sängen och tapeten. In i duschen med oss båda och Peppe fick äran att renbädda och skura. Men efter det va det lugnt. Ingen feber eller nåt sånt. Men nu före lunch så har hon 40 graders feber (igen). Inte förkyld eller sjuk på annat sätt. Bvc trodde inte det va magsjuka så hon skulle prata med doktorn och sen höra av sig till mig igen. 
Jag är sååååååå less på sjukdomar i den här familjen nu. Min stackars tjej blir ju helt slut av att vara sjuk hela tiden också. Nä, jag hoppas att det blir kortvarigt.
Planerna för idag sket sig. Skulle börja på med Agnes rum men när hon har feber så blir hon extra mammig så jag får snällt vara med henne idag. Imorn skulle vi på födelsedags partaj men vi får se hur det blir me det nu. Jag har inte tänkt att festa om hon ska vara sjuker iallafall.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0