Mugg skrälle

Hemma. Underbart. Har suttit i över en timme med en mugg mellan lillans ben och väntat på att hon ska pissa men förgäves. Kom aldrig nåt så det provet får dom vara utan... Dom trodde att det va ett virus men att vi ska dit igen på återbesök för att kolla vikten eftersom hon gått ner. Hon har verkligen haft otur, fått flera virus på typ två veckor...
Ikväll ska vi ha filmkväll. Vi är oense om vilken film som ska ses dock... Peppe vill se en thriller medan jag vill se en grin film "My sisters keeper". Får väl se vem som får sista ordet.
Nu har vi ätit förrätten och väntar på fileén i ugnen.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, vilken myskväll ni verkar ha !

Hoppas du vinner "utmaningen".

Vi ser "Blade", har sett den förut men nu verkar den sämre än jag trodde :(

Hoppas lillan är "okej", eller vad man ska säga.....ja, du vet hur jag menar !

Är inte kul när de små är krassliga, och jag vet att ni varit med om en del.

Tycker det räcker nu, ni måste oxå få njuta !

/ Susanne.

2010-04-09 @ 22:36:27
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0