Katastrof

Vilken katastrof.... När jag för en gångs skull ska roa mig så gick det inte riktigt som planerat. Peppe skickar sms vid 01 och säger att jag måste kliva upp med Agnes inatt och på morron för han har kräkts en gång. Ok.... Så nu känner jag mig mer död än levande. Hon har sovit kasst och skulle upp tidigare än vanligt. Jag vill sooooooooova. Peppe har inte kräkts mer än en gång så vi får väl se vad som händer...
Nä men annars hade jag ju skit skoj den tiden vi va hos Simon. Dock så va jag rätt trött av och till med tanke på den lilla sömn som har infunnit sig i det här huset sista taget...
Idag ska vi ut i solen. Bort från sjukdomar. Jag ska inte bli sjuk, så det så.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0