Ätit gädda och köpt en plog

Ja då va man hemma igen. Tillbringat kvällen i Gullis. Ätit gädda (?!) och Agnes har busat runt med alla katter, hon älskar verkligen dom djuren... Hela hon glimmer till när hon ser en kisse, underbart att se. Sen har hon blivit så mycket mer försiktig nu än tidigare. Det är inte (oftast...) direkt att dra i päls och svans utan känner lite försiktigt på dom bara. Men dom små kattungarna va hon nästan rädd för...
Nu sover Agnes iallafall, hoppas hon fortsätter med det också... Är sjukt trött så det blir sängen snart.
Peppe ringde och sa att han köpt sig en plog. Så jag skulle måsta fixa allt med betalning och maila över kvitton och skit. Jaha tänkte jag... Det fixar jag inte. Men serru det gjorde jag. Efter lite om och men så tror jag iallafall att det blev rätt.
Imorn blir det nog FC en stund på fm sen kommer syster med barn och hälsar på.

Nä... Nu måste jag lägga mig innan jag somnar på plats.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, är det svärfars som har fått kattungar eller är det ni ?

Vi funderar på att ev skaffa en kattunge men har inte klubbat beslutet än =)

Kram/ Susanne.

2010-04-16 @ 08:46:46
URL: http://susibygde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0