Va?!!!

Agnes har börjat äta som en häst. Sitter och gapar varenda gång jag ska ge henne flaskan, fattar inte hur hon rymmer all denna vätska i den lilla magen... Otroligt.
Ska på vårdcentralen o kolla mina öron idag. Tycker jag har börjat höra mycket sämre, känns som jag startar varenda mening med "va?!" Skit störigt. Gammelfarmor ska vara med Agnes medan jag är där. Orkar inte dra med henne ner på Robban igen. Känns som vi har rännt upp o ner därifrån för många gånger senaste dagarna. 

Jag har verkligen inte råd, men jag måste och behöver verkligen något att ha på mig på dopet på lördag. Så jag tror det blir Skellefte på fredag, om Peppe godkänner det. Lär väl bli från hans konto jag handlar från då...
Börjar faktiskt bli lite smått nervös inför dopet nu. Har inte varit det tidigare. Drömde inatt att när jag skulle läsa förbönen så direkt jag öppnade munnen så kom det bara ut en massa svordomar. Jag stängde munnen igen och prövade då kom det ut könsord. Usch. 

Nä, nu ska jag busa med min otroligt busiga bebis.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0