Shopping

Den här natten blev ungefär lika kass som igår. Men inatt har jag måsta vakna varannan timme konstant. Agnes är förkyld så det beror nog på det. Jag har blivit smittad så jag hade ont i halsen när jag vaknade men nu har det gått över. Jag vill verkligen inte vara sjuk imorn när det är dop.
Idag ska jag, Agnes och Malin fara till Skellefteå för att shoppa kläder. Jag ska ha något till mig, Agnes och något till Peppe att ha på dopet. Får se om jag lyckas eller...
Nä, jag kanske skulle ha börjat göra mig klar medan Agnes sover så vi tar oss iväg nångång. Måste förbi skolan innan och det kändes extremt drygt men det måste göras...
Återkommer ikväll.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0