Dopbilder

Ja idag har vi haft dop för Agnes. Jag va faktiskt lite nervös men det gick över när jag stod där framme i kyrkan och skulle läsa. Det va himla kul att nästan alla vi bjöd kunde komma! Agnes gnölade bara jätte lite under dopet men då smög jag in tutten i munnen på henne och helt plötsligt så somnade hon. Så hon halvsov när hon fick vatten på skallen lill stumpan. Jag hade försökt få henne att sova före på fm. men som vanligt så vägrade hon sova när jag ville... William spelade jätte bra också måste jag ju tillägga!
Btw så tror jag Oskar är den sämsta fotografen jag någonsin har anlitat. 80% av bilderna är suddiga. Måste nog ge honom en kurs i hur man fotar... Aja några bilder vart det då, sen är en del av dopet filmat också.
Efter dopet bjöds det på smörgåstårta, doptårta o fika. Jag fick hjälp av Tilda&Oskar att öppna alla dop presenter. TACK ALLA FÖR PRESENTERNA!



Så här trött va Agnes mitt i dopet.




Jaa jag ska lägga upp fler bilder från fikat men datorn vill inte som jag...
/SQ



Kommentarer
Postat av: Anna på Berglunda

Va fin ni va!

2009-09-20 @ 10:52:23
Postat av: Anonym

du fick ju din fem fingrar iaf ju!

2009-09-20 @ 19:02:31
Postat av: minja

OJ så smal du har blivit!;O Vart tog bäbismagen vägen?:s Så söt agnes är:> Vad fick hon mer för namn?

2009-09-21 @ 13:27:14
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0