Trodde inte mina ögon...

Jag trodde inte mina ögon när jag vaknade halv 7 imorse och inte hade någon Agnes brevid mig. Jag va tvungen att kika på henne i spjälsängen så hon andades, och naturligtvis så väcker jag henne då. Hon åt halv 7 igår kväll sist så jag tyckte hon skulle ha varit jätte hungrig. Sen somnade vi om båda två. Är hemma från skolan idag. Av många anledningar... Hon har börjat dra ut på måltiderna så mycket. Kanske är normalt... Kanske inte... Hur ska man veta det..? Mår bra gör hon iallafall.
Jag ville dra Agnes i pulkan idag men Peppe trodde att det skulle bli trög draget... Så jag får nog snällt vänta tills det kommer mer snö. Det som oroar mig mest är det att jag har sommar däck än. På onsdag ska jag till stan så då hade det väl inte gjort ont att ha vintersulorna på... Får se om min karl får tid till att byta innan dess.
Oj vilken stor skillnad det är på Agnes bara från i förrgår! Nu pratar hon på hur mycket som helst. Många nya ljud har hon för sig. Det är så himla skoj!
Mami loves her baby. <3

/SQ

Kommentarer
Postat av: frida

Hej gumman :)

har du tagit dig in på min blogg?

Skicka ett mail om de inte funkar [email protected]



Kram

2009-10-19 @ 12:28:17
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com
Postat av: Angelica

Vad har ni för pulka? :)

Jag skulle också vilja ha en till i vinter men det känns som om han är för liten! :S men det kanske finns någon bra pulka? :)

2009-10-19 @ 16:40:10
Postat av: fia

jag vill träffa er snart, vill oxå höra henne babbla ju! :) puss

2009-10-19 @ 16:42:55
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0