Snusk

Ja det är precis va det är när man ska rengöra... Jaa... Där allt hår och skit fastnar både i dusch och tvättställ. Men nu är det då gjort. MEN, som alltid när jag ska vara duktig så blir det aldrig riktigt bra. Fick verkligen inte igen röret ihop med det andra röret i tvättstället ordentligt. Så ja, nu läcker det vatten ut på golvet när man spolar. Inte så bra, men hoppas på att min händiga man kan fixa det.
Agnes sover ute, jag städar och Peppe byter till vinter sulor på passaten. Nu har btw "små kalvarna" kommit. Dom va ju faktiskt riktigt söta. På avstånd.
Förslag på namn på dom stora odjuren?!
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

ett, två och tre kanske? :) söta var dom iaf!

2009-10-28 @ 22:45:54
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: Anna på Berglunda

Söta!

2009-10-29 @ 08:56:32
Postat av: Eleonore

Min mamma har tre kusiner( de är bröder!) som heter Alf, Elf och Ulf....

2009-10-29 @ 17:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0