Skelet

Haft en trevlig dag i Skelet med syster och små söta barn. Jag, syster och lilla Agnes gick på stan och kikade runt (blev ingen shopping för mig!) tog en fika och surrade. Agnes har nog haft världens bästa dag idag. Även ikväll. Vi har pratat och busat och myst. Sen somnade hon på mitt bröst vid 21 och sen ville Peppe känna på hur mysigt det är att ha en sovande Agnes på bröstet. Annars när Peppe kommer hem från jobbet är alltid Agnes lite små grinig och vill inte mysa alls på det där sättet som ikväll. 
Va prat om att Peppe skulle till stan på krogen men det blev inget av. Vilket jag är väldigt glad över faktiskt. Lite tid ihop är inte helt fel.

Btw, så saknar jag en mysdag med Malin och Sofia. Måste fixa den där middagen och kortspel snart! 

Natti.
I love my Man.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

JA DET MÅSTE VI! jag saknar er oxå! säg ett datum så spikar vi det!

2009-10-31 @ 09:46:36
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: peter

vart är städtanten?????

2009-11-01 @ 07:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0