På våran gård

Nu har jag bilen på gården. Underbart. Efter xx antal kärringstopp från Bureå till Bua så tog jag mig hem tillslut. Men jag sitter inte lika skönt i den som i volvon... Men men... Kan ju inte vara kärlek vid första ögonkastet varenda gång..
Agnes ligger och leker i babygymet och verkar vara himla nöjd. Jag undrar verkligen när hon ska bli kvitt sitt snor. Hon hade jätte svårt att somna om inatt pga. det. Blir svårt o andas när hon ska ha tutten i mun också. Har prövat den där nässugen jag köpte på apoteket men hon blir helt hysterisk så just nu känns det som om det är nåt jag aldrig mer kommer pröva på...
Imorn ska vi då väga henne. Blir himla spännande. 5,1 vägde hon sist så jaa.. Kanske 5,7 nu.
Idag ska vi nog inte göra så mycket. Vara hemma och greja på. Ringa kommun och meddela att våran soptunna har spruckit och även ringa och fixa en försäkring till bilen. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: San

Välkommen in till helvetetslivet som passat ägare ;) haha, skojar bara!

Allt bra idag?

pusspuss <3

2009-10-13 @ 12:57:21
Postat av: Elina

:) Ja, jag med nästan. Är så glad att äntligen ha henne här. Ska höra med Calle vad han tror om helgen. Å du förresten, du klarade dig ju utan motorstopp när du for idag! ;) Puss

2009-10-13 @ 16:28:51
URL: http://candypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0