Men vad...

Asså vadå... Kan inte riktigt förstå Katrin Zytomierskas uttalande om sin graviditet. "Gillar inte barn"... "Får se hur det egentligen går.." "Ingen människa gillar egentligen barn.." Hmm, jaa skumt. Eller helt enkelt bara för att provocera.
Agnes har sovit med mig i sängen inatt när Peppe inte va hemma. Jag måste lägga min tid idag på volvon... För den ska besiktas imorn. Sen ska jag sälja den. Så ja, det är mitt mission idag. Sen ska vi på familjecentralen kl13 för då ska vi laga smakportioner.
Nä, tjoosssssan.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

enbart för att provocera och få uppmärksamhet gissar jag på :)

2009-10-26 @ 09:29:13
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0