Krogen

Gårkvällen spenderades i Umeå. Vi förfestade hos Mickan&Erik, drack likör43 och surrade. Sen drog vi vidare ner mot stan där vi tänkte gå in på CoverClub. Men kön va så sjukt lång så vi splittrades och gick på olika ställen. Jag gick på Rex med några men insåg ganska snabbt att det inte va mitt ställe... Tillbaka på Cover där kön va så gott som obefintlig. Där va vi i typ 30 min sen ringer Sofia och säger att Simon är på väg och ska hämta oss. Så upp igen och käka ett miniskrov på Max. Sen somna i bilen och helt plötsligt va vi i Bua igen. 
Så.. Inte jätte värd kväll men fick ju komma ut lite iallafall.
Peppe for och skulle jobba vid 1 idag så nu är jag och Agnes ensam hemma till på tisdag kväll. Trist.
Jag ska se Wallander - Prästen ikväll. Förhoppningsvis så vill Agnes mysa med mig i soffan då.
/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

ååh, likör43 är ju jättegod! :)

2009-10-25 @ 19:38:51
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0