Jag visste det!

Jo. Det är visst något att gruva sig över. Hur kommer det sig att killar alltid är så annars jämfört med tjejer? Förstår inte...
Sovit hmm... 4 timmar, MAX, inatt. Yeah... Känner mig som en mosad banan. Men jag viker mig inte! Ska till Skelet och gå på stan och ikväll krogen! Måste peppa... *gäsp*... Nä, men väl där så blire nog skoj.
JAG VISSTE DET! Bingoringo och Katrin Zytomierska ska ha barn. Alla vinkar om att "jag känner mig så tjock"... "Jag känner mig såå sugen på te heeela tiden" osv... Jaa, jag kommer numera följa hennes blogg slaviskt. Eller är det det jag har gjort redan..? 

Måste ju berätta vad mitt nya mission är. Det stryker omkring en liten, liten stackars kisseunge här. Såg den igår. Försökte ta den men den va så himla skygg så den sprang in i skogen. Jag traskade omkring där i en timme sen ställde jag ut torrfoder vid pärlandet (där jag såg den) och hoppas på att den kommer tillbaka. Dessvärre så har det snöat och alla vet ju att torrfoder sväller när det blir blött och blir säkert inte så gott. MEN, jag ska ha den. Den ska bo hos mig. Självklart undrar jag då. Är det en vildkisse som äger den där sötingen, eller är det någon hemsk och hjärtlös människa som inte fick iväg sina kattungar och lämnar den i Bua. Kanske för att den vet att här lever inte katter nå länge... Aa men vänta ni bara. Jag kan tämja det mest vildaste... Se bara på Peppe.
Nä, nu måste jag börja göra mig klar och väcka Agnes. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

lycka till! :)

2009-10-24 @ 09:03:10
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0