Hon dök!

Hon dök! Eller rättare sagt jag pulade henne under vattnet på babysimmet imorse... Men hon höll andan så ingen kallsup blev det! Hon är så duktig min lilla tös.
Nu sover hon, och det har hon gjort sen vi kom hem. Bör nog vara rätt så hungrig snart. Över 4 timmar sen hon åt nu. Man blir trött av att dyka. Synd, jag skulle vilja ha nå kort från babysimmet. Kanske får se till att anlita någon nästa vecka som kan knäppa nå kort.
Har varit på återbesök hos barnmorskan. Allt såg bra ut. Det är ju alltid kul att höra att det inte syns att man fött barn. Då sa jag att vänta bara tills det fjärde barnet. Då kan vi snacka golfboll i globen.
Blodvärde och blodtryck såg väldigt fint ut.
Jag har just satt in en sockerkaka i ugnen. Luktar så hemtrevligt hemma då...
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0