Fy bubblan

Nä fy bubblan. Vaknade imorse av att jag hade sjuuuukt ont i magen. Trodde först på magsjukan, men kom sen fram till det att jag åt mat med mjölk i igår. Har blivit bra mycket känsligare mot mjölk på sistone. Kanske måste utesluta det helt och hållet från och me nu. För så dålig som jag har varit nu på fm. så dålig vill jag inte vara igen. Huvva.
Agnes är väl den snällaste bebisen ever eller?! Somnade 21:30 och vaknade 08 utan att ha vaknat något inatt! Jag älskar det här!
Skulle ju egentligen till stan idag men det får bli nästa vecka.
Tycker det är dåligt med kommentarer igen...
Btw FRIDA! För att kunna läsa din blogg måste jag ju skapa nåt Google konto, och hur i all världen gör man det? 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

vet du, christoffer är oxå känslig för mjölk har vi kommit på.. han är ledsen :( saknar dig!

2009-10-21 @ 15:03:13
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: frida

förstog att du skulle ha problem att ta dig in :)

Gå in på den här sidan www.google.com/accounts där står de en länk skapa ett nytt konto, gör de.

När du har skapat ditt google konto loggar du in med dina egna uppgifter på min sida så tar du dig in. De är inte så krångligt som de låter :)



Kramar

2009-10-21 @ 16:35:45
URL: http://fridaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0