Besök av Fia

Nu ska vi snart på banken på ett möte. Eller vi hoppas på ett möte, har inte bokat någon tid så vi får hoppas på att dom har tid för oss.
Igår kväll va Sofia här. Himla trevligt måste jag säga. Vi spelade kort såg Hollywoodfruar, roast på berns och sen fick jag skön ryggmassage. Har så sjukligt ont i nacken. Kan typ inte kolla åt vänster för då känns det som om huvudet ska trilla av. Lägger upp lite bilder från igår och sen några från i helgen då jag inte alls hann blogga. Dock så ser jag ut som 7 svåra år men aaa...

Kommentarer
Postat av: fia

men det är ju samma sak :) det är typ som.. ko och tjur - samma djur!

2009-10-06 @ 13:30:20
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0