Tv kväll

Ikväll ska Agnes få 120ml. Jag vill inte ha en likadan natt som ha varit. Kroppen ställer om sig så himla fort, den blir bortskämd av att få sova hela nätter. Så när det väl blir en natt som är jobbig så känns det ju som om man ska gå under.
Ikväll ska vi se Bonde och Greys. Onsdagar är ju min tv kväll. I love it!!
Har lite ont i armen. Men det känns som om man har ont i muskeln. Är det muskeln som gör ont? Jaa nu tycker jag att det är oerhört skönt att det är gjort iallafall. Känner mig väldigt duktig och lättad över att jag klarar mig från flunsan.
Nä, nu ska jag återgå till min brummande bebis. "Hur låter pappas bil Agnes?" Sen pruttar hon med läpparna! Haha.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0