Pärlan såld

Vilken dag. Imorse passade jag på att pynta lite medan Agnes sov. Peppe också för den delen. Nu är det bara två fönster kvar som jag inte har orkat stryka gardinerna till. Ska göras imorn bitti. 
Sen blev ju min älskade volvo såld idag. Till en liten kille som va i stort behov av en BRA bil. Jag kommer sakna den. Hade det inte varit för att den inte är en kombi så hade jag lätt behållt den. Den har ju som en massa minnen... Första egna bilen... Satt och hade värkar i den... Agnes första biltur... Men som sagt var så va den kanske på sista versen. Btw Peter så lyser motorlampan igen på passaten. Skit bil säger jag.
Vi har även hunnit med middag i Gulltjärn. Himla trevligt. 
Nu har jag skallebank och skulle verkligen behöva gå och lägga mig. 
Imorn kommer L på besök och sen ska vi gå en sväng på skyltningen på Robban. Inte för att jag tror att det är så mycket och se men för stämmningens skull...
Byebye.
/SQ

Kommentarer
Postat av: peterbildoktor

Du måste checka upp the slangs!! ma´am!!!

2009-11-29 @ 21:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0