Kväll utan dess like

Gårkvällen va lyckad. Delar av den iallafall. 
Bowlingen vann jag inte, jag skyller på kloten... Hittade aldrig "mitt" klot. Sen käkade vi där, någon slags trädburgare. Förfestade hos Mickan o Erik, och som vanligt är ju förfesten roligast på hela kvällen. Så där hade jag lätt kunnat stanna. Men vi drog vidare till Allstars. Där slarvade jag bort min jack lapp, så jag inte höll på att få ut den sen. Mindre kul. Sen gick halva gänget på Cover och jag kom i efterhand och skulle hoppa in lite fint i kön brevid dom men det tyckte vakten inte va nån bra idé så jag fick gå ur. Jag och Peppe ställde oss sist men vakterna tyckte fortfarande inte att jag fick gå in eftersom jag hade trängt mig i kön ansåg dom. Så ut ur kön igen och då kläcker Peppe ur sig nåt om att dom är dum i huve så då åkte han också ut ur kön.
Men eftersom vi är så envisa så försökte vi en tredje gång. Jag tog mig in men Peppe försvann så jag trodde han hade tagit sig in också. Men icket. Så ut från Cover och till O´Learys där han va. Skit trist där så vi återvände till Allstars. Så kvällen handlade mest om att gå runt på olika krogar. Nästa gång ska jag stanna på första stället, det är då en sak som är säker.
Hämtat Agnes som hade sovit jätte bra. Ätit vid 5 och sen sovit till över 8. Tänk om hon kunde göra det hemma också. Men jätte glad över att se mig, vilket kändes underbart. Nu sover hon i vagnen och Peppe är och gör lagårn hos Greger. Så jag ska ta och servera min mat på fejjan och sen plocka undan i köket lite grann.
/SQ

Kommentarer
Postat av: Leonard

Vad är trädburgare? :)

2009-11-22 @ 13:55:59
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0