Försov mig

Dagen började med att Peppe ringer mig vid 07:15 och frågar va jag gör. Jag inser då att jag har försovit mig. Upp och duscha o göra sig klar för skolan.
Känns som om det går lite trögt me skolarbetet för min del. Får se hur jag ska göra... Vet inte längre om det va nån höjdare att plugga och ha en liten samtidigt...
Nu har jag varit på Petterssons hos Peter för att fixa bilen. Hade en lampa som envist ville lysa så nu har han släckt den, tog kanske 2 minuter sen vare klart. Förhoppningsvis så fortsätter den vara släckt... Nu hoppas jag att jag inte får en feting till räkning därifrån. Men vad vet jag, kanske är dyrt minutpris på verkstan. Tack iallafall.
Ikväll blir det biff strogge till middag. Peppe skulle inte bli tidig hem så jag ska städa, om nu Agnes tillåter mig att göra det dvs...
Imorn äre Agnes som ska få spruta och läkarkontroll. Usch. Tänk att hon är över 5 månader nu. Helt galet vad tiden går.
/SQ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0