Trist

Trist. Peppe va tvungen att fara o jobba i em. redan. Hoppas på att han inte får feber inatt bara av svinis sprutan... 
Agnes har feber och ätit jätte dåligt idag. Beror på sprutan som hon fick igår. Hon är röd och svullen och värsta hård på sitt ena lår. Ser ut och kunna göra ganska ont... Lill tjompan. 
Ikväll blir det att gosa ner sig i sängen med Agnes och försöka att inte vara så sjukt mörkrädd. Det blåser som aldrig förr och regnar som om himlen vore öppen. Det låter konstigt i väggarna och jag gillar det inte för fem öre. 

Imorn ska jag till läkarn i stan. Redan halv 11 ska jag vara där. Ingen sovmorron imorn inte! Inte för att jag brukar få det för Agnes annars heller men... Jag har börjat ta ut 5 dagar föräldrapenning, så nu när jag kikade hur mycket pengar jag hade så känner jag mig helt plötsligt jätte rik. Jaa man anpassar sig fort efter hur mycket pengar man har har jag märkt. Så imorn ska jag shoppa lite julgrejs till hemmet. 

Nu har jag serverat maten på cafeét, matat fiskarna i båda akvariumen och klappat katterna på fejjan. Mycket me det där. 

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

en snubbe här i stan bara, som endast har dåliga saker för sig.

2009-11-26 @ 10:41:43
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0