Ahmedina eller Ahmed

Det regnar idag om det är någon som har missat det. Jag ville aldrig kliva upp ur sängen imorse. Varmt under täcket och Flisan på sidan om mig som ligger och kurrar så skulle man kunna ligga där hela dagen.

Jag gjorde ett test på facebook, på vad mitt barn kommer heta... Ahmedina eller Ahmed. Nä, hjälp mig... Men enligt nån på VK så kan man ju snart döpa sina barn till vad som helst. http://vk.se/Article.jsp?article=275399 Jaa men jag kan ju döpa h*n till R eller T eller nån annan trevlig bokstav om jag inte skulle komma på nåt bra namn tänkte jag.
Nä, jag hoppas ni fattar att jag är ironisk.

Jag ska ner på Folkan idag med Elina och kolla in om man hittar något på utförsäljningen av kläder där. Kan ju hoppas på att man hittar nå barnkläder som är vettiga kanske. Eller ett plagg till mig kanske...

Nä, nu måste jag upp o röra på mig. Bebis har hickat jätte länge nu så nu måste jag upp o hoppa eller nåt.

/SQ

Kommentarer
Postat av: fia

hahahah, AHMED!

2009-05-06 @ 09:55:55
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0