Pepparkaka

Ja hade det inte blåst så jävligt som det har gjort idag hade jag nog inte kunnat ligga ute i solen så pass mycket som jag har gjort idag utan att svettas ihjäl. Brun som en pepparkaka har jag blivit om armarna och tjockmagen iallafall.

Gårkvällen blev trevlig med Jocke&Sandra, Calle&Elina o Jenny, Peter&Liam. Vi grillade nere i Rickleå vid havet, kollade på när grabbarna grus paddlade kanot och sen for jag o Sandra iväg till Tallbackens camping för att hämta Peppe, Tobba o Erik från firmafesten. Tack Sandra för sällskapet i bilen, och alla andra för en trevlig kväll!

Morsdag idag. Vi har käkat middag hos Peppes päron och firat hans mamma. Jag räknas tydligen inte som mamma än enligt Peppe så jag får vänta ett år till innan jag får bli firad. Till Peppes mor gav han "Australia" filmen som hon har velat ha ett bra tag...

Imorn vette tusan vad som händer. Ska ta mig i kragen och packa klart BB väskan och bädda spjälsängen iallafall. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Fint väder kanske?

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vilken fin blogg du har! :)

2009-05-31 @ 18:54:58
URL: http://schniii.blogg.se/
Postat av: Bettan

Gissa gärna vem veckans kändis är på min blogg!

Och din blogg/hemsida kommer att få synas på min!

2009-05-31 @ 19:09:50
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa det är rätt, men tyvärr det är Martina som svarade snabbast...

2009-06-01 @ 07:48:01
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0