Lunch o 4hjuling

Ja dagen har varit jätte bra! Började med att jag och Elina åt lunch ihop och surrade lite. Kommer garanterat bli fler luncher ihop sen när dom små liven kommit ut också. Blir jätte skoj!

Jag har suttit ute i solen och löst korsord, men det blev inte länge alls med tanke på att det blåste så hemskt så att den största tiden gick åt att hålla fast tidningen... Så jag följde med Peppe på 4hjulingen och stängsla nere på åkern till våra framtida kalvar. Eller jag rättare sagt satt o kolla på... Bilder på det kommer här nere. 4hjuling är en väldigt rolig grej har jag kommit underfund med, jag måste bara ta mig mod och pröva köra den nån dag också. Jag är lite rädd att istället för att jag ska köra den så kommer den fara ut och köra med mig. Men det återstår att se.

Bakat har jag hunnit med också. Syltkakor och havreflarn. Syltkakorna visste jag inte skulle flyta ut så hemskt som dom gjorde och sen glömde jag bort dom i ugnen några minuter för länge... Men dom blev skit goda ändå.

Nä, nu äre snart grannfejden.









/SQ

Kommentarer
Postat av: minja

Jag tycker det dina syltkakor (eller hallongrottor, som jag kallar dom) blev megasöta! Hur charmiga som helst!;D Jag borde också få tummen ur och baka nån dag.



Åh, hur söt är inte du då? Let me eat you!;>

2009-05-07 @ 21:14:13
URL: http://minjatk.blogg.se/
Postat av: minja

Åh, nu vet jag inte om min kommentar kom fram till dig, mitt internet kruppar;/



Men hursom helst så tycker jag att sina syltkakor (eller hallongrottor, som jag kallar dom) blev hur söta som helst! Jättecharmiga!;D



Och du är också sötast! Jag blir som smålycklig av ditt leende:) wanna eat you up!

2009-05-07 @ 21:16:48
URL: http://minjatk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0