Grattis älskling!

Idag fyller min älskling 24 stora år. Ja, och min present gick i stöpet så han får minsann snällt vänta på sin några dagar.
Ikväll kommer svärpära och ska fira han och äta tårta. Jag ska laga nån god middag med en förrätt som jag vet han älskar.



Igår höll jag på att gå i taket när jag insåg att Försäkringskassan typ har glömt bort mig. Blev ingen utbetalning i tid vilket gör mig väldigt upprörd. Det känns som om dom gör det med flit bara för att det är jag. Bajs på dom.

Igår gick jag mig en långpromenad, va riktigt skönt men jag vände för sent så när jag kom hem var jag helt slut och det kändes som om kroppen va dubbelt så tung som när jag började gå.

Tack Fia för en jätte trevlig dag igår! I love u. <3

Nu ska jag äta mig nån frulle.

/SQ

Kommentarer
Postat av: Anna

Har inte heller fått några pengar än. Hoppas de kommer i morgon.

Ha det bra :-)

2009-05-26 @ 14:19:35
Postat av: fia

tack själv sötnos, alltid lika mysigt :) <3

2009-05-26 @ 22:10:30
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0