Helgen är över!

Måndag igen då. Känns skönt eftersom jag har jobbat hela helgen och nu är en dag närmare min lediga helg. Jobbar i em. igen men sen är jag ledig imorn. Men dock inte helt eftersom vi ska ha extra möte på jobbet. Så jag måste väl pallra mig dit. Jag och Jenny ska på bio i veckan och se "Män som hatar kvinnor", men vi får se vilken dag det blir.
Jag har så många måsten när jag är ledig. Sen slutar det oftast med att jag inte får ett skit gjort för att jag inte vet vad jag ska börja med. Idag skulle jag ha tvättat, dammsugat, bakat och varit ute och gått en längre prommis. Får se hur mycket av det jag hinner göra idag...
På lördag ska jag och Peppe fira min syster som fyller 30. Vi ska käka kina mat och bowla. Längtar till att få spöa skiten ur alla, bowling, ja det är min sport det. Så länge jag inte tappar klotet bakåt brukar det gå bra!

/SQ

Kommentarer
Postat av: Sabina

Män som hatar kvinnor ärkung :D

2009-03-09 @ 11:31:04
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0