Kalvsök och sexleksaker

Ja jag hade ju skrvit ett långt inlägg tidigare idag men det försvann.. Så fruktansvärt störande att jag inte kunde skriva om det utan sket i det tills jag va mindre irriterad. Typ nu.

Ja imorse vaknade jag som vanligt väldigt tidigt för att vara ledig. Igår klev jag upp kl 4, och idag vaknade jag 7, men jag klev dock inte upp utan slumrade om och sen löste korsord till 9 typ. Då kollar jag ut genom fönstret och ser att grindarna till hagen är borta. Fula ord som jag inte visste jag hade forsade ut och jag sprang näck till nästa fönster för att se om jag såg nå djur. Icket. Ja på med joggingbrallor och en huvtröja och ut. Ser inga djur. Går en promenad in mot byn och ringer till Peppe och säger att nu jädrans blir dom mat! Orkar inte hålla på och ränna efter dom där kräken. Ser att dom är uppe hos svärpära på deras gård, så jag lockar på dom. Dom kommer springandes och jag blir livrädd och börjar springa hemåt jag me. Inser dock att dom är snabbare än mig och jag kastar mig i diket. Dom stannar när jag stannar och kollar på mig som om dom skulle kunna käka mej levande. Tillslut tar jag mig in på gården och sätter mig i bilen för att vila. Det är jobbigt att springa och plumsa i snö när man är gravid i 7:de månaden. Dom står utanför min dörr och jag är helt övertygad om att dom ska ha ihjäl mig om jag kliver ut. Men det slutar lyckligt. Jag tar mig in i lagårn och lockar på dom därifrån så dom får nå kraftfoder sen fixar jag grindarna. Det finns en grej som gör att vi börjar ana oråd. Grindarna va fint uppställda på sidan av så vi drar slutsatsen att någon har hjälpt våra djur med det. Och det gör mig fruktansvärt förbannad och lovar att om jag fick reda på vem det är så ojojoj.. Ja jag blir arg. Argargargargargarg...!!

Nä på tal om nåt helt annat. Typ det som Fia skrev i sin blogg igår. Sexleksaker på Apoteket. Det är väl klart att dom ska sälja sexleksaker! Det är ju hur bra som helst, då slipper man gå in i nån äcklig och konkursdrabbad sexshop. Man kan såklart beställa från nätet, men ska man lix in på Apoteket för att handla sig lite nässpray så varför inte slå till med en dildo eller en klitorisstimulator samtidigt. Dom borde kanske ha köp 3 betala för 2? Nä helt seriöst, jag ser inga nackdelar med det iallafall.

Ikväll blir det middag hos svärpära sen kanske en date med Jenny&Peter. Får se vars vinden bär oss. För tillfället så har jag enorma foglossningar efter kalvjagningen. Nä, nu ska jag ta och fortsätta här hemma med min tvättning. Skojskoj...

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men oj, du får ringa slaktbilen i smyg så peppe inte ser de;)

Då kanske vi ses ikväll!

PUSS!

2009-03-13 @ 15:40:15
URL: http://plumpis.blogg.se/
Postat av: Hannnna

Hahaha hmm fredag den 13...

2009-03-13 @ 18:36:23
URL: http://lilllindfors.blogg.se/
Postat av: fia

hahaha, jag , mamma och christoffer sitter här och skrattar så tårarna rinner nästan :P men vilken idiot som släppt ut dom, förstår att du är arrrrrrrrg!



tack för att du håller med mig ang sexleksakerna :)



puss <3

2009-03-13 @ 20:33:51
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0