Dina broar är brända

"Hade jag vetat så..." Nä, lilla du, det hade inte gjort nån skillnad. Och att komma nu och säga att saker och ting hade kunnat göras annorlunda går inte. Det går inte heller att komma och försöka tycka synd om mig. Inte nu. Inte heller säga att du finns för mig, för det har du aldrig gjort tidigare. Du har gett mig så många löften genom åren och aldrig hållt dom. Jag kommer aldrig mer att lita på dig. Dina broar är brända.
Du säger att vi ska hjälpas åt. Jag behöver inte dig, jag behöver inte någon. Jag har klarat mig själv länge nog för att veta att jag gör det framöver också.

You don't have to call me and say you're sorry, I'm already gone.
You don't have to call me and break my heart each time I try moving on.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Så har nog alla känt någon gång men det är bara att fortsätta i sitt eget race typ, jag vet inte vad som hänt men du klarar det säkert ändå.:)

2009-03-16 @ 16:38:51
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: fia

men va bra då ^^

2009-03-17 @ 17:36:13
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0