Sparkar och kalas

Den här natten har inte varit rolig för fem öre. Bebis har sparkat o sparkat o sparkat... Och det är inga svaga putt direkt utan det känns mer som om ungen ska komma ut genom huden. Jag tror vårat barn kommer vara väldigt aktivt när det kommer ut, vore konstigt annars....
Jag är uppe med tuppen idag för jag ska ju till stan. Kom på att jag ska köpa 2 orkideér i present till Peppes farmor som fyller år på fredag. Vi ska käka 3 rätters och mysa med henne. Så det blir nog bra.
På lördag ska vi nog fira lilla Liam som fyller 1 år! Att den där lill paltn blir ett år känns helt galet, känns som nyss Jenny&Peter kom hem från BB...
Nä, om man skulle ha tvingat i sig nån frukost för sakens skull kanske..

/SQ


Kommentarer
Postat av: fia

det är kul, och det är grönt! iallafall grönare än hemma :P

2009-03-25 @ 09:16:36
URL: http://fiaanderssons.blogg.se/
Postat av: peter

Snart ha ni en ett-års-palt ni me ;)

2009-03-25 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0